mandag, oktober 02, 2006



Hatteng. Javel da, så var det MIN (Turid) tur til å skrive i bloggen;) Var overbevist om at det var Maibritt sin tur jeg. Klokka er 22:21, dette kan bli en sen natt..

Men nytt har skjedd siden sist vi blogget fra det høye nord! Jentene har fått seg hus, komunal bolig som ligger 20 min gange fra Borgen. Jeg har jo jobbet i ulike "boliger" opp igjennom årene, og nå har jeg så sannelig havnet inni en også...hva skal dette bety? :) Vi har det sååå bra, i helgen hadde vi innflyttnings party, DTS studenter, stab, insatte kjenner og vente kom for å feire våre lykkelige omstendigheter.

Sport-X
Nå er vi i farta med å planlegge SPORT-X. Det er nå under 2 uker til det braker løs i Skibotnhallen. Føler at det fortsatt er noen løse tråder som burde vært festet, men jo.. vi gleder oss til å se hvor mange som kommer, og hva Gud vil gjøre!

Vi har også fått sånne SPORT-X kontakter i Sverige og Finland, så vi planlegger å ha en hel dag på skolen i Monio. Forkynne evangeliet kan vi også gjøre, i Finland. Der er det lov å fortelle om Jesus så mye vi vil. Det eneste vi må passe litt på er danseaktiviteten, den er det muligens noen Lestadianere som vil reagere litt på.
I Sverige er planen å ha sport-x i Karesuando (ta frem kartet) Lars Levi Lestadius bodde der og de opplevde vekkelse på nordkalotten for 150 -200 år siden. Så det håper jeg vi snart får se igjen.



I morgen kommer det en journalist og skal snakke med oss om Sport-X, så bør vi vel se friske og utvilte ut..så derfor sier jeg nå: god natt! Må bare si det at det er så super bra å lese om alle dere andre "byer" rundt i landet. Stå på og lykke til, tvi tvi, Gud er god!Halleluja hilsen fra "team69" grader - GO NORTH! med dere!
Turid

Ingen kommentarer: