onsdag, november 15, 2006

Tynset: Mellom to barneleirer


Hei. Linn Irén her. Tiden på Tynset flyr, og jeg føler jeg knapt får tid til å puste mellom, besøk, jobb og reiser, men jeg kjeder meg ihvertfall ikke!:o)

Sist helg var det barneleir på Tron. 55 barn mellom 8 og 10 år. Nå til helgen blir det ny barneleir, bare 17 barn og denne gangen i aldersgruppen 11-13 år. Jeg har fått gleden av å ha ansvaret for undervisningen begge helgene, og det har vært gøy, skjønt litt utfordrende. (Tema: Hva ville Jesus gjort?)

I kveld drar jeg til Trondheim for å undervise drama på Betels Bibelskole i morgen, og jeg har endel sommerfugler i magen.

I tillegg går alle andre ting sin gang, og jeg gleder meg til jul!

Takk for besøk, Debi, Torstein og Jeanette.:o)






Har lagt ved bilder av to av jentene her oppe; Merete øverst, og Karine under. (Karine har akkurat tatt lappen!)

Ingen kommentarer: