onsdag, april 26, 2006

Tynset: All by myself



Her går det mot sommer(jeg har funnet hestehov!), snøen smelter og livet er ganske rolig. Vi hadde avsluttning for dåpsskolen på søndag og 6-åringene våre sang på gudstjenesten i Alvdal kirke. De er så nydelige! Til høsten får vi være med på å starte søndagsskole, og det blir gøy. :)
Ellers har ungdommene her begynt å bevege seg ut på dypet. På cellegruppa på torsdag snakket vi om å følge Jesus og gjøre det som er rett, selvom det ikke alltid føles som om Han er der, og selvom det av og til føles som om Han snur oss ryggen. (Dette etter at ei av jentene hadde tilbragt halve påsken på sykehus.) Jeg tror de har begynt å gripe det...
For min del kjenner at det ikke alltid er lett å være "all by myself", men jeg vet egentlig at jeg ikke er det. For å sitere en kjent svenske: "Du och jag, Gud" - "Du och jag, Linn Irén"...

Ingen kommentarer: