mandag, mars 05, 2007

Gode nyheter fra nord!

Må fortelle om noe kult som skjedde på torsdag.

Torsdag var den store dagen som vi har gått å vert litt nervøs for lenge, dagen hvor vi skulle ha en vill gjeng med Balsfjord konfirmanter fra kvart over 9 til 2. Dette kullet er beryktet for å være umulige og respektløse, ryktet sier at flere lærere har blitt sykemeldt på grunn av dem, og at de er det verste skolen har sett. Jeg kan bekrefte fra å være på konfirmantleir med dem i høst at de ikke akkurat pleier å oppføre seg eksemplarisk. Så det var ikke uten grunn at vi i teamet brukte en del tid på å be om at Guds fred skulle hvile i rommet vi skulle være og at han skulle sende engler til "å holde dem i øra". Jeg må innrømme at jeg ble litt overraska over hvor pent de faktisk oppførte seg på torsdag, ikke bare satt de stille, de fulgte også med og viste absolutt respekt. De var positive og engasjerte. Jeg tror mye av det vi sa landa i god jord! Jeg kan ikke annet enn å takke Gud for at han nok en gang gav et større bønnesvar enn jeg strengt tatt hadde forventa. Nå ber jeg at det som ble sådd skal begynne å spire frem, og at det neste gang vi ser dem, 12. og 13. mai, vil bære frukt. Da kommer Reboot fra Skien på besøk, så det blir spennende.

Leken, "you rock my socks" slo ann. Her er det om å gjøre å fjerne alle andre sine sokker uten å miste sine egene. Balonger kan brukes til mye; Del konfirmanter opp i grupper på 5, la dem velge ut en. Be dem surre teip rundt den utvalgte personen med limsiden ut og fest så mange ballonger som mulig på gitt tid. Tell opp ballongene ved å smelle dem med en kniv. Sjokolade til vinnerlaget. Garantert suksess!!

Det ligger flere bilder fra torsdagen på www.picasaweb.google.no/aaskjem

Annelise

Ingen kommentarer: