torsdag, januar 18, 2007

hu hei!ut i vinterland!

Takk for sist, det var fine dager på Grimerud!
Vi har kommet oss helt tilbake til polare strøk, og som LinIren har vi også måka snø, det er nok bra for fysikken kjenner jeg i arma.

I dag kjører vi til Kautokeino, der møter vi DTS'n fra Borgen, også skal vi ha x.sport! DTS'n ville finne et nytt navn for begivenheten, så da ble det x'n satt forran istede for bak he he!
De har vært på alle skolen i Kautokeino(det vil si- 2 barneskoler , 1 ungdsk. og 1 gymnas) der har de innvitert alle sammen til x.sport i sportshallen. De har lånt hele hallen, den er stor og fin, og så håper og ber vi om at det dukker opp noen. :)
Det kan faktisk bli en kjempe suksess tror jeg, men litt dristig satsing også, hva om alle kommer?????wææææ.

Jeg gleder meg til å komme tilbake dit, få møtt ungene igjen. Mange ting har kommet frem i bygda siden "Byen for Jesus" hadde team der. Min bønn er at vi kan komme med legedom og gjenopprettelse, særlig for de jentene som har vært utsatt for overgrep.

På søndag er planen å få leid noen snøscutere og komme seg ut på vidda. Så, håper at det holder seg under -20, ellers biter det noe skikkelig i nesa!!
Da er det bare å pakke i bilen og komme seg avsted. Vi må ha med et heidundranes lydutstyr så gutta har vært oppe og "stappet" en stund allerede. Takk og lov for gutta!

Apropo gutter, må jeg få utbringe ett tre ganger tre hurra for Tom Anders og Torstein som lagde en super team samlings uke for oss: HURRA HURRA HURRA! Takk skal dere ha!

Hilsen, team goo north.. osv :)
Turid

Ingen kommentarer: