torsdag, september 07, 2006

Kick off i BØ!
















Ja då ruller det å går her i Bø, i allefall sån nesten. Vi har fått datamaskin og det hjelper veldig når man skal oppdatere blogg.(derfor er vi litt treg)Men no blir det oppdateringer så det suser etter bare vent!

Jeg, Marianne trives godt her i BØ. Fint hus,bra folk,fotball og allting;)
Vi er såvidt begynnt med noe opplegg, Har vært mye planlegging og møter og diverse annet før vi kunne ha startet(fremdeles litt planlegging igjen) Vi har begynt med Fredagstreff for 9-12 åringer og Ungdomsamlinger det er bra. Og neste uke blir det Kick off med KRIK og Cafè teo(statskirken som driver samlingsted for ugdom på onsdager), spennende.

Til helgen skal vi jo til Seljord og være med det super teamet som er der, for å evangelisere på Dyrsku`n. Det blir så bra. Gleder meg.

På søndag satt eg på rommet mitt og leste i en bok. Plutselig begynte tårene å trille, tilsutt lå eg på gulve å hulket, Guds nærver var så sterkt. Siden eg kom til Bø har eg hatt lyst å gjøre en bra jobb, stå på, se folk frelst og masse ting. Følte kansje litt på store forventninger til meg selv. Da jeg lå på gulvet å hulket gikk det opp for meg hvorfor jeg egentlig er her i BØ. Det er fordi Gud har kalt meg og jeg vil gjøre hans vilje. Jeg skal ikke gjøre alt selv. Jeg er ingenting uten Gud. Jeg ble for opptatt av hva som var mitt hjerte for Bø istede for hva Gud har på hjerte.Jeg måtte be om tilgivelse, overgi meg på nytt.
Det er en utfordring og vi må passe på å ikke bli for opphengt i aktiviteter og masse greier, men å Holde fokus på Gud!
Gal. 2.20... jeg lever ikke lenger selv,men Kristus lever i meg......
Stå på folkens!

Marianne